Al drie generaties is BMW De Mey een huis van vertrouwen voor BMW-BESTUURDERS in Oost- en West-Vlaanderen.
In de vestigingen van Maldegem en Knokke houdt het familiebedrijf zijn reputatie van kwaliteit en klantgerichtheid hoog. En dat doet De Mey sinds kort ook in Oostende. Amper 3 jaar nadat De Mey zich in Knokke vestigde, nam het begin dit jaar BMW Verhelst in Oostende over.
Ambitie en stabiliteit
‘De wereld verandert snel en de automobielsector verandert mee’, ondervindt Ineke. ‘We zijn ambitieus en we willen vooruit en groei speelt daarin een belangrijke rol. En dat is exact wat BMW De Mey doet met de overname van BMW Verhelst in Oostende. ‘Begin februari hebben we de overname afgerond. We hebben een goede verstandhouding met Paul en Annick Verhelst. Ze blijven dan ook aan boord en nemen nog altijd de operationele leiding van de vestiging op zich.’
Momenteel willen we ons focussen op stabiliteit creëren en het aligneren en structureren van de organisatie in de verschillende vestigingen.’
Bij De Mey zelf proberen ze die stabiliteit te brengen door de bedrijfsvoering eenvoudiger en efficiënter te maken. ‘Dat doen we bijvoorbeeld door diensten te centraliseren waar het kan’, zegt Ineke. ‘In Knokke en Maldegem hebben we enorm geïnvesteerd in digitalisering en werken we zo goed als paperless. In Oostende is dat nog niet het geval. Daar moeten we procedures en methodes nog in lijn brengen met de andere vestigingen.’
Een familie voor medewerkers én voor klanten
Aan het hoofd van drie vestigingen zien Anthony en Ineke dat elke concessie zijn eigen cultuur en cliënteel heeft, maar hun aanpak verschilt niet. ‘We zijn een familiebedrijf en we willen ook als familie zijn voor onze klanten én voor onze medewerkers. Alle veranderingen van de voorbije jaren hebben we met onze mensen gedaan. Samen met hen zoek ik naar oplossingen, de juiste aanpak…’
Die familiale aanpak vertaalt zich ook naar de klantenservice van De Mey. ‘Een klant is voor ons een persoon die we echt willen leren kennen. Daarom ben ik zelf vaak te vinden aan het onthaal’, legt Ineke uit. ‘We streven ernaar onze klanten een premium ervaring te bieden. Daarom gaan we altijd net dat stapje verder.’
Aalterbaan 216C
9990 Maldegem
Natiënlaan 52
8300 Knokke-Heist
Joseph Plateaustraat 1
8400 Oostende