Daarom creëerde Nathalie in 2020 ook haar eigen ‘brand’ Le Parfum de Nathalie. Omdat ze ervan droomde de kunst van het genieten met anderen te delen. Van Durbuy tot Ibiza. Van Lanaken tot Kos (Griekenland). Nu, vijf jaar later, staat haar eigen merk voor de grote internationale doorbraak met de creatie van een vernieuwde identiteit en een nieuwe, exclusieve collectie.
De geuren van Le Parfum de Nathalie vertellen verhalen. In tophotels zoals Sanglier des Ardennes en La Réserve Resort dompelen ze de gasten meteen onder in een sfeer van luxe; een luxe die zich niet opzichtig niet toont, maar die je wel écht voelt en jou laat versmelten met de omgeving. De lobbyshop in de beide hotels zijn het visitekaartje van Le Parfum de Nathalie, dat zich profileert als een tijdloze, high-end Belgische signature geurlijn. Een collectie van body care producten, eau de parfums en interior items die Nathalie steeds perfectioneert, opdat haar producten mensen zou verbinden met innemende momenten die in je hart en geest blijven leven. Een verblijf, een diner, een wellness-bezoekje,…
De eerste regels van haar mooi verhaal schreef Nathalie Baeten – Coucke bij de renovatie van Hotel Sanglier des Ardennes in Durbuy eind 2020. Nog onwetend dat de creatie van een eigen gamma van verzorgingsproducten voor de hotelkamers zou leiden tot een luxueus en uitgebreid aanbod, dat intussen tot ver buiten de landsgrenzen sterk wordt gewaardeerd omwille van de exclusieve geur, het chique design en de extreem verzorgde verpakking.
Intussen is de kwaliteit en uitstraling van Le Parfum de Nathalie zelfs opgepikt in Engeland, Duitsland, Spanje, Turkije en de Verenigde Staten. Door de aanwezigheid in de gerenommeerde OKU-hotels in Kos, Ibiza, Andalusia en straks ook Bodrum, kreeg het merk een internationale boost.
Le Parfum de Nathalie wordt een ‘home of fragrances’
Die internationalisering gaat gepaard met een verfijnde identiteit en een restyling. Eentje die zich opdrong. Le Parfum de Nathalie is immers uitgegroeid tot een ‘home of fragrances’ met drie merken: het Belgische, originele ‘Nathalie’, de internationale ‘NATHAL’ lijn en het vrouwelijke eau de parfum merk ‘La F’. Binnen deze drie merken werkt Nathalie Baeten-Coucke met haar team aan een portfolio van vier geuren. De klassieke Mountain Chic, bekend van alle interior fragrance producten, de Island Essence van het NATHAL Eau de Parfum, het Oriental Bouquet van het La F Eau de Parfum en straks ook de Opale Allure, een nieuwe geur die eind dit jaar zal worden gelanceerd.
Uitkijken naar een nieuwe collectie in oktober
De beide Eau de Parfums – NATHAL & La F – krijgen er een variant bij en ook het aanbod aan geurkaarsen wordt straks uitgebreid met een aantrekkelijke collectie van kaarsen in geraffineerde, stijlvolle vazen in diverse kleuren en formaten.
Heel veel dus om naar uit te kijken, als Le Parfum de Nathalie in oktober zijn vijfde verjaardag viert. Maar bij elke lancering van een nieuw product blijft het merk van Nathalie Baeten – Coucke wel trouw aan de basis. Elke geur, elke kaars, elk parfum blijf een uniek engagement vol tijdloos vakmanschap.
Wie een item van Le Parfum de Nathalie als geschenk mag ontvangen, krijgt toegang tot een universum van luxe, een uitnodiging om in diepe emoties te stappen en de schoonheid van het leven te ontdekken.
Op zoek naar een product van Le Parfum de Nathalie?
Breng dan een bezoekje aan de lobbyshops in Hotel Sanglier des Ardennes (Durbuy), Hotel Resort la Réserve (Knokke) of één van de vele adresjes in Vlaanderen die je kan vinden op de webshop en bestel dan online.